środa, 29 października 2014

Witajcie!

 Nazywam się Mike i jest to mój własny blog, pierwszy na dodatek. Męczyłem moich rodziców bardzo długo, żeby pozwolili mi w końcu pojawić się w Sieci. Głupki z nich, bo nie chcą się moją słodyczą za bardzo dzielić z innymi, ale teraz to się zmieni! 
Na początek opowiem Wam coś niecoś o sobie: Jestem prawie czteroletnim mopsikiem, jedynakiem, ukochanym przez moich rodziców, ich rodziny i znajomych. Wieeem, jestem też nieskromny, ale jak mnie lepiej poznacie, to się przekonacie, że inaczej nie mogę:D Oczywiście, jak na mopsa przystało jestem łakomczuszkiem i leniuszkiem. Chodzą także pogłoski, że chrapię niemiłosiernie, ale nie wiem, czy w to wierzyć- nigdy nie słyszałem... Lubię podróżować, chodzić na przyjęcia, uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich oraz poznawać nowych przyjaciół- szczególnie nowe mopsiki! Mam pełno zabawek, ale moim ulubionym jest czarny szczur- na pewno go poznacie, ale jeszcze nie teraz.
Nie będę opisywał Wam totalnie wszystkiego o sobie, bo przecież nic bym nie zostawił na później. Mogę Was zapewnić, że będę tu zamieszczał mnóstwo zdjęć, filmów, historii śmiesznych i takich, które mrożą krew w mopsich żyłach!! Znajdą się też porady odnośnie pielęgnacji, nabywania akcesoriów i przekąsek- bo, co jak co, ale mopsy znają się na jedzeniu najlepiej.
Mam nadzieję, że będziecie mnie często odwiedzać i przekażę Wam mnóstwo mopsiej pozytywnej energii i słodyczy- w sam raz na jesienno- zimowe wieczory.
Pozdrawiam,
Mopsik Mike

https://www.facebook.com/incrediblepug zapraszam na mój fanpage oraz kanał na youtube  prowadzony przez moją mamcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz